PUK PUK KTO TAM?

Kim jestem? Dlaczego powstała ta witryna? O czym będę pisać? I garstka innych informacji na START.

Blog, jak wiele rzeczy, powstał z pewnej potrzeby. W tym przypadku była to potrzeba wyrażenia kilku opinii, wyplucia paru niespokojnych myśli, po prostu podzielenia się tym, co we mnie siedzi. Chciałabym również aby inni, komentując posty, również wyrażali opinie, wypluwali myśli i dzielili się częścią siebie ze mną, prowadzili dyskusje.

Chciałabym pozostać anonimowa, ponieważ tylko anonimowość da mi swobodę wypowiedzi, a jej tu właśnie szukam. Jednak uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę, że jestem osobą niespełna szesnastoletnią, dziewczyną (jeszcze nie kobietą), kochającą spokój, samotność, ciszę, książki, noce, lasy i wiele innych, mniej lub bardziej, dziwnych rzeczy.

Nie łatwo powiedzieć o czym mam zamiar pisać, bo właściwie sama nie jestem tego pewna. Spodziewaj się jednak, drogi czytelniku, poruszania różnych problematyk, również tych, podsuwanych przez Ciebie.

Pierwsza zasada w tym moim małym światku to szczerość. Zawsze i wszędzie człowiek niech szczerym będzie.

Druga natomiast to szacunek i wolność słowa. Mów co myślisz i pozwól na to innym. I szanuj, szanuj, szanuj…

Krótko, zwięźle i na temat. Tak właśnie będzie.

 
m-2

 

 

Dodaj komentarz